Et nødskrig om hjælp

Ordet er frit... Dette er Grillguru.dk's "rodekasse" med emner om alt mellem himmel og jord.
Brugeravatar

Chefen
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Indlæg#51 » 1. mar 2007, 17:38

jbi skrev:Tusinde tak for hjælpen, men vi tabte desværre :(

Nå ja, tab og vind med samme sind...host...host...bare du vinder aktiespillet er det vel også i orden... :oops:
Anders

Emneforfatter
JBI
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#52 » 1. mar 2007, 17:44

Chefen skrev:

Nå ja, tab og vind med samme sind...host...host...bare du vinder aktiespillet er det vel også i orden... :oops:

Jeg er sq ligeglad med at vinde aktiespillet, jeg satser mere på det rigtige marked, og håber US lukker i grønt i aften.....!
Dagens tip: Har du mulighed for at købe Gen i aften - så køb med arme og ben.
Billede Billede
JBI smokere er på lager til omgående levering.... nu også med vakuumpakkere og andre sjove ting. kig glad forbi

Brugeravatar

Chefen
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Indlæg#53 » 1. mar 2007, 18:01

jbi skrev:
Chefen skrev:

Jeg er sq ligeglad med at vinde aktiespillet, jeg satser mere på det rigtige marked, og håber US lukker i grønt i aften.....!
Dagens tip: Har du mulighed for at købe Gen i aften - så køb med arme og ben.

Øhhhh så er det lige at jeg spørger hvad "gen" betyder..... :oops:
Anders

Emneforfatter
JBI
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#54 » 1. mar 2007, 18:09

Sorry...
Gen= www.Genmab.com
I aktiespillet ligger den under danske udvalgte - genmab
Det kunne i øvrigt være interessant at høre bruger"kofi"´s mening om det samme?
Billede Billede

JBI smokere er på lager til omgående levering.... nu også med vakuumpakkere og andre sjove ting. kig glad forbi

Brugeravatar

Chefen
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Indlæg#55 » 1. mar 2007, 20:04

jbi skrev:Sorry...
Gen= www.Genmab.com
I aktiespillet ligger den under danske udvalgte - genmab
Det kunne i øvrigt være interessant at høre bruger"kofi"´s mening om det samme?

Okay så, nu er det så på tide at indrømme, jeg er en bonderøv og jeg har aldrig handlet en aktie :oops: :oops: :oops:

Jeg har længe gerne ville, men kender ikke lige just nogen der kan sætte mig ind i sagerne... :oops: fuck hvor føler jeg mig dum..... :cry:

Men jeg har har overvejet at tilmelde mig et aktiekursus, så det kan være der er håb forude for "bonderøven" :D
Anders

Brugeravatar

holmer
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#56 » 1. mar 2007, 21:16

Chefen skrev:Jeg har længe gerne ville, men kender ikke lige just nogen der kan sætte mig ind i sagerne... :oops: fuck hvor føler jeg mig dum..... :cry:

Hvis du vil føle dig dum, så fair nok med mig. :twisted:
Men lad det ikke være pga. aktier. Meld dig til det gratis spil JBI har inviteret til i en anden tråd, og lad os tage snakken der. Fjols til fjols. :lol:
.../holmer

Brugeravatar

Chefen
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Indlæg#57 » 1. mar 2007, 21:48

holmer skrev:
Chefen skrev:Jeg har længe gerne ville, men kender ikke lige just nogen der kan sætte mig ind i sagerne... :oops: fuck hvor føler jeg mig dum..... :cry:

Hvis du vil føle dig dum, så fair nok med mig. :twisted:
Men lad det ikke være pga. aktier. Meld dig til det gratis spil JBI har inviteret til i en anden tråd, og lad os tage snakken der. Fjols til fjols. :lol:

Du har sku da din egen perfekte måde at sige tingene på Holmer, jeg har fået pass und so weiter...så melder mig til i morgen.... :D
Anders

Tilbage til "Snik snak"