Picanha går igen og igen...
Flere steder kan jeg læse mig til at det er en culotte.
Tit ligner det en culotte, men andre gange bliver jeg noget i tvivl...
Kan i hjælpe/forklare?
/Kasper.
Fanoe skrev:........ er det faktisk kun picanha som har skuffet mig. Og jeg elsker ellers både culotte og cuvette
michael1980 skrev:læste i en madgruppe kaldet sjov med mad på facebook at dem fra lidl er pisse ringe.
omvendt vil jeg så slå et slag for deres oksespidsbryst. det er marineret, det tørrer jeg af og krydrer den selv. bliver super fint til brisket, hvis man ikke lige vil ofre pengene på de lækre og dyrere varer fra steak-out og alle de andre steder.
Treblach skrev:Som jeg forstår det er picanha og culotte den samme udskæring, så ingen grund til at give den det fremmede navn
Se i øvrigt.
https://youtu.be/AN1WSU2g9dA
Wetle skrev:michael1980 skrev:læste i en madgruppe kaldet sjov med mad på facebook at dem fra lidl er pisse ringe.
omvendt vil jeg så slå et slag for deres oksespidsbryst. det er marineret, det tørrer jeg af og krydrer den selv. bliver super fint til brisket, hvis man ikke lige vil ofre pengene på de lækre og dyrere varer fra steak-out og alle de andre steder.
Er det de hele stege eller dem der sælger i skiver klar til at stege der skulle være ringe?
Tilbage til "Hjælp til maden..."
Brugere der læser dette forum: Ingen og 68 gæster