Garantiperiode på outdoorchef (city)?

Hvor længe skal en oksefilet have? Kan man grille rodfrugter...? Spørg om hjælp til din grillmad & tilbehør her.

Emneforfatter
rasmuskarlsen
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Garantiperiode på outdoorchef (city)?

Indlæg#1 » 11. maj 2014, 14:43

Hej med jer,

Min efterhånden 3 år gamle Outdoorchef city, er så småt ved at "gå i stykker". De vinkel-tapper der skal holde tragtene på plads, er meget rustne. Og en af dem er brækket.

Det er åbenbart noget halvbilligt jern de er lavet af. Nogle der ved om der er garanti ud over de normale 2 år?

Brugeravatar

Torp Hedehusene
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Re: Garantiperiode på outdoorchef (city)?

Indlæg#2 » 11. maj 2014, 16:24

Prøv at kontakte Michael fra http://www.tbsgrillshop.dk/forside.aspx De plejer at have en rigtig god service, hvis grillen altså er købt der.

.
Torp Hedehusene

Emneforfatter
rasmuskarlsen
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#3 » 11. maj 2014, 18:14

Torp Hedehusene skrev:Prøv at kontakte Michael fra http://www.tbsgrillshop.dk/forside.aspx De plejer at have en rigtig god service, hvis grillen altså er købt der.

.

Den er købt i Bauhaus, så det hjælper nok desværre ikke så meget :/

Abl
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#4 » 11. maj 2014, 19:00

Hvad jeg lige kunne google mig til hurtigt:)
https://www.masterpiece.dk/UploadetFile ... edning.pdf

Der er et afsnit om garantibestemmelser.

Håber det kan hjælpe lidt:)

M.v.h Anders

Brugeravatar

Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Indlæg#5 » 12. maj 2014, 08:56

Ellers kan jeg anbefale at downloade app'en "Købelov" fra Forbrugerrådet Tænk til din smartphone.

Den har stoppet mange diskusioner ude i butikkerne for mig (og dem jeg kender)...
KCBS certified BBQ judge
Stifter af Grillguru.dk, Dansk BBQ Rådgivning & Oplev Forskellen

Emneforfatter
rasmuskarlsen
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#6 » 12. maj 2014, 11:12

Tak for jeres kommentarer - har kigget i brochuren som linket. Jeg bliver desværre ikke klogere af om mit problem er omfattet af garantien. Man hvis man er heldig dækker den 3 år på nogle dele jf. borchuren. 3 år syntes jeg dog ikke er meget (For en grill, hvor mange dele ikke er mulige umiddelbart at udskifte)

Brugeravatar

bjærge
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#7 » 13. maj 2014, 09:58

rasmuskarlsen skrev:Tak for jeres kommentarer - har kigget i brochuren som linket. Jeg bliver desværre ikke klogere af om mit problem er omfattet af garantien. Man hvis man er heldig dækker den 3 år på nogle dele jf. borchuren. 3 år syntes jeg dog ikke er meget (For en grill, hvor mange dele ikke er mulige umiddelbart at udskifte)

Du skriver det er tragten der skal skiftes, det kan den altså godt.
Silvan og vist også TBS kan skaffe dig en ny.
Jeg har også måttet skifte min tragt i min Ascona efter 4 års brug, men med meget brug af en grill sker der jo slid.

Emneforfatter
rasmuskarlsen
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#8 » 14. maj 2014, 16:02

bjærge skrev:
rasmuskarlsen skrev:Tak for jeres kommentarer - har kigget i brochuren som linket. Jeg bliver desværre ikke klogere af om mit problem er omfattet af garantien. Man hvis man er heldig dækker den 3 år på nogle dele jf. borchuren. 3 år syntes jeg dog ikke er meget (For en grill, hvor mange dele ikke er mulige umiddelbart at udskifte)

Du skriver det er tragten der skal skiftes, det kan den altså godt.
Silvan og vist også TBS kan skaffe dig en ny.
Jeg har også måttet skifte min tragt i min Ascona efter 4 års brug, men med meget brug af en grill sker der jo slid.

Det er ikke tragten, men de vinkler/tapper der holder tragten på plads. De er helt tærret, og en af dem er knækket. Var ved at kigge garantibevis igennem og kan se at grillen er 4 år ca.

Brugeravatar

SukkerFri
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#9 » 14. maj 2014, 22:07

Kan du ikke lige knipse et billede af problemet?
If you can't explain it simply, you dont understand it well enough

Tilbage til "Hjælp til maden..."