Julegaveidé: opskriftmappe

Ordet er frit... Dette er Grillguru.dk's "rodekasse" med emner om alt mellem himmel og jord.

Emneforfatter
Karen
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Julegaveidé: opskriftmappe

Indlæg#1 » 14. dec 2006, 19:56

En god ven af mig har en Weber OTG 57. Men han har ikke noget internet og kender derfor ikke www.grillguru.dk og alle de gode og inspirerende opskrifter fra denne herlige side.

Så nu har er jeg i gang med at omsætte mange af opskrifterne til printvenlige A4 sider, som jeg sætter i plastlommer og derefter i en fin mappe. Det bliver alle tiders gode julegave for små penge. Foreløbig har jeg farveprintet alle dessertopskrifterne fra efterårets konkurrence.

Måske kan andre bruge ideen?

Mvh. Karen - med ferie i disse dage - og man kan ikke bage julesmåkager hele tiden...

Brugeravatar

Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Indlæg#2 » 14. dec 2006, 19:58

Fantastisk idé.

Husk også at give ham opskriften på din blomme-chutney. Uha den smager godt.
KCBS certified BBQ judge
Stifter af Grillguru.dk, Dansk BBQ Rådgivning & Oplev Forskellen

JBI
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Re: Julegaveidé: opskriftmappe

Indlæg#3 » 14. dec 2006, 20:02

Karen skrev:En god ven af mig har en Weber OTG 57. Men han har ikke noget internet og kender derfor ikke www.Weberguru.dk og alle de gode og inspirerende opskrifter fra denne herlige side.

Så nu har er jeg i gang med at omsætte mange af opskrifterne til printvenlige A4 sider, som jeg sætter i plastlommer og derefter i en fin mappe. Det bliver alle tiders gode julegave for små penge. Foreløbig har jeg farveprintet alle dessertopskrifterne fra efterårets konkurrence.

Måske kan andre bruge ideen?

Mvh. Karen - med ferie i disse dage - og man kan ikke bage julesmåkager hele tiden...

Det lyder som en fantastisk idé, men husk på der automatisk bliver trukket Kr. 15,- på din bankkonto pr. opskrift du printer ud.... [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]
Billede Billede
JBI smokere er på lager til omgående levering.... nu også med vakuumpakkere og andre sjove ting. kig glad forbi

Emneforfatter
Karen
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#4 » 14. dec 2006, 20:54

Åh, han er det hele værd, min gode ven...

Ung, smuk og smækker, en dygtig massør til ømme skuldre - desværre koster det også penge, mange penge...han er fysiurgisk massør og jeg er en halvgammel kone med gigt!

Med smil
Karen

missmus
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#5 » 16. dec 2006, 11:02

Hej Karen.

Sikke en god ide. Tænk at nogen gider og sætte sig ned og lave den slags!!! Det må da siges at være pragtfuldt! Det er virkelig en der gider at lægge sjæl i julegaverne, der laver den slags.

[smilie=bluecolorz5_pdt_14.gif]
missmus (metchen)

errare humanum est

Billede

allan
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#6 » 18. dec 2006, 17:36

fantastisk god ide !!
Det har jeg sgu ikke tænkt på før så der var måske en gave ide

Tilbage til "Snik snak"