Gasgrill fra Jem og Fix

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
dl09sbr
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Gasgrill fra Jem og Fix

Indlæg#1 » 25. mar 2018, 15:23

Hej Alle

Jeg havde egenligt besuluttet mig for at købe en weber E310 men faldt over denne nede i jem og fix da jeg skulle have noget andet https://www.jemogfix.dk/grillexpert-gas ... 1/9046861/. Såvidt jeg huske var der flere der kiggede på den diste år men er der nogle der har nået at få nogle erfaringer med den endnu inden jeg trykker køb på weberen,

På forhånd tak
Dennis

Syncmarster
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: Gasgrill fra Jem og Fix

Indlæg#2 » 26. mar 2018, 11:37

Tror du får hvad du betaler for. Persoligt vil jeg ikke købe så billig en grill.
Weber Spirit E-310 Classic, 57cm Weber premium.

Wetle
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#3 » 27. mar 2018, 09:50

Syncmarster skrev:Tror du får hvad du betaler for. Persoligt vil jeg ikke købe så billig en grill.

Omvendt kan man sige at en Weber til den dobbelte pris næppe er dobbelt så god og holder dobbelt så længe.

Jeg har ingen erfaring med den aktuelle grill, men helt generelt er det min erfaring at glas i låget er fuldstændig ligegyldigt med mindre du gider stå og rengøre glasset hver gang du har grillet.

Ellers virker det som en ok størrelse grill med en fornuftig ydelse til en rimelig pris, men du skal næppe forvente at have grill i 10 år.
Kun den der aldrig laver noget, laver aldrig fejl.

Brugeravatar

SpiFF
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#4 » 27. mar 2018, 17:09

Tja,

Vil du køre i Kia eller Audi?
Begge mærker kan få dig fra A til B. Men selvsagt er der forskel i pris og kvalitet.

Sådan er det også med diverse grillmærker.

(Undertegnet er hverken for eller imod ovenstående bilmærker)
CharBroil T36 (2014)
Primo Oval XL (2012)
Weber Smokey Mountain (2010)

Syncmarster
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#5 » 27. mar 2018, 18:56

Wetle skrev:
Syncmarster skrev:Tror du får hvad du betaler for. Persoligt vil jeg ikke købe så billig en grill.

Omvendt kan man sige at en Weber til den dobbelte pris næppe er dobbelt så god og holder dobbelt så længe.

Jeg har ingen erfaring med den aktuelle grill, men helt generelt er det min erfaring at glas i låget er fuldstændig ligegyldigt med mindre du gider stå og rengøre glasset hver gang du har grillet.

Ellers virker det som en ok størrelse grill med en fornuftig ydelse til en rimelig pris, men du skal næppe forvente at have grill i 10 år.

Nu nævnte jeg ikke Weber. Der findes andre billige modeller. Måske ikke til 2500 men omkring til 4k som jeg ville mene at være et bedre bud. Er næsten sikker på at min næste grill ikke bliver en Weber. Ikke fordi jeg synes det er en dårlig grill. men lidt for dyr efter min smag.
Weber Spirit E-310 Classic, 57cm Weber premium.

Emneforfatter
dl09sbr
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Re: RE: Gasgrill fra Jem og Fix

Indlæg#6 » 29. mar 2018, 08:59

dl09sbr skrev:Hej Alle

Jeg havde egenligt besuluttet mig for at købe en weber E310 men faldt over denne nede i jem og fix da jeg skulle have noget andet https://www.jemogfix.dk/grillexpert-gas ... 1/9046861/. Såvidt jeg huske var der flere der kiggede på den diste år men er der nogle der har nået at få nogle erfaringer med den endnu inden jeg trykker køb på weberen,

På forhånd tak
Dennis
Tak for jeres feedback i rammer jo mine tanker præcist omkring det er værd at bruge pengene på en dyr grill der holder længere eller en billig der skal skiftes tidligere

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk

Troelsdk
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#7 » 8. apr 2018, 19:51

Min charbroil T47 kører på 4. År og idag fik den flere timers forårsrengøring og kærlighed

Jeg er så. Glad for den og kvaliteten er helt fin

Jeg har en lille smule pletrust ude på sidebordene selvom jeg sprayer med deres rustfri rens

Men ingen synlige store rust pletter / skader.. Kun små bitte 'fregner'

Støbejern og indmad er også ganske udmærket, taget 4. År i betragtning

Jeg tænker de holder 4. År til

Idag satte jeg dobbelt så store hjul på nedenstående under, så den kan rulles rundt på græsplænen (lidt efter vind og vejr)

Tilbage til "Gasgrill"