Symbiot78 skrev:Nu er min samlet.
Synes faktisk vejledningen var helt fin.
Der var et par skruer der var møg-irriterende, men ellers fin vejledning.
Eneste jeg ikke helt har fanget, er hvad den kæde der hænger i den ene side er til?? Nogen bud?
IT Manden skrev:
Hvordan har I fået det gigantiske klistermærke på sidebordet væk? Limen bliver på!
IT Manden skrev:OK, så man skal bare gnide på det med en klud der er WD40 på eller hvordan
Falcken skrev:Er der nogen ideer til den manglende varme problematik flere oplever?
Jeg har samlet min og brugt den 2 gange. Sidste gang stod den med fuld blus på alle 4 brændere i mere end 20 min og den kunne dårligt riste en pølse! Skal den smøres med olie inden eller kan der være nogle dyser der skal justeres?
Symbiot78 skrev:Nogen der kan vise hvordan de har samlet rotisseriet? .. altså det universelle
synes det virker underligt, og låget går ligesom på den metal-dimmer som selve motoren sidder på?!
Falcken skrev:Er der nogen ideer til den manglende varme problematik flere oplever?
Jeg har samlet min og brugt den 2 gange. Sidste gang stod den med fuld blus på alle 4 brændere i mere end 20 min og den kunne dårligt riste en pølse! Skal den smøres med olie inden eller kan der være nogle dyser der skal justeres?
tr6 skrev:Hej igen.
Hvad gør jeg forkert, kunne se billederne ved prøven men nu når jeg har udført dette så står der kun disse dumme datoer og jpg?
TR6
LouiseJensen skrev:Skal jeg bytte?
IT Manden skrev:Selvfølgelig.
Symbiot78 skrev:IT Manden skrev:Selvfølgelig.
Sådan sad min også, men låget skraber imod den inderste del... mystisk...
GrillBrill skrev:hvor meget smører man ind i rapsolie, første gang man brænder grillen af?
Er det alt der har en overflade indvendig, kun støbjernsristen?
Skal den der infraredrist (som er nedenunder støbejernsristen også smøres ind??
IT Manden skrev:Sort er langt flottere synes jeg. Og tror den er bedre beskyttet mod rust pga emaljen.
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 49 gæster