Broil King 490 Regal

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
Trelle
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Broil King 490 Regal

Indlæg#1 » 20. aug 2013, 14:54

Hej med jer.

Har nu fulgt dette forum et stykke tid fra sidelinjen, så nu må det være tid til et lille bidrag fra mig. [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]

Har I mange år grillet på min alm. Weber kuglegrill Ø57, men arvede for et par år siden en næsten helt ny "no-name" gasgrill. Begejstringen var vakt hos både konen og jeg da der nu ikke var flere diskussioner om hvem der havde glippet timingen - når kullene ikke var klar. :roll: :-?

Som det er konstateret flere gange så er de fleste grille i den prisklasse af en tarvelig beskaffenhed. Risten rustede hurtigere end man kunne nå at stave til R-U-S-T, og bunden var gennetæret efter 1 års brug. :shock:

Any way, Davidsen havde åbenhus i deres nye Show Room i Vamdrup. Vi havde sådan set ikke planlagt køb af noget, men var taget op for at kigge lidt på havemøbler mv.

Der var godt gang i den, og vi nåede da også hurtigt over til grillene hvor at Weber selvfølgelig var overrepræsenteret. Men tilfældigvis var der en sælger fra Broil King som vi hurtigt kom i snak med (kendte intet til mærket), og som selvfølgelig fik os gelejdet over til hans produkt. Syntes at Regal XL var lige i overkanten og ikke mindst prisen!! - men blev mere og mere hooked på Regal 490 som stod til 6.999 kr. (fik oplyst at det var en kampagnepris, men ved ikke om det passer? Det skal lige siges at jeg var lun på en Q300 inden, så syntes at 7 kilo var/er mange penge på en grill!)

For at gøre en lang historie kort, så med lidt smørelse og lovning på bod og bedring - endte vi med at købe den efter 10 min. betænkningstid. [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]
Kredit til Davidsen, de undersøgte straks om den kunne blive leveret samme dag og sandelig om den ikke kom en time efter dankortet var svunget... .1%¤

Nu til det, det hele handler om - nemlig grillen.

Er super tilfreds med den. .1%¤ Har efterhånden grillet alt hvad der kan spises - på den.

Chassis:
Stålet/rammen på den virker utroligt solidt. Det er tydeligt at der brugt lidt tykkere plader end det man eller ser på mange af de billige modeller. Hjulene virker fine og den står solidt på jorden og er nem at flytte uden at det føles som om den "vrider" sig. I låget er der "dobbelt plade" hvilket holder fint på varmen. Døre ok / virker solide.
God plads til opbevaring i skabet og små kroge til værktøj og krydderiholder osv. på sidebordene.

IMG_0962.JPG

Grill areal:
Grill arealet er tilpas stort. Har endnu ikke manglet plads selv med bespisning af 12-14 personer. Syntes godt om deres støbejernsriste, og at de kan vendes alt efter hvad man har på grillen. Deres luftcirkulation virker også super og syntes at den er god til at holde på smagen. Grillen er lige varm ALLE steder - FEDT; se billeder med bøffer.

IMG_0963.JPG

IMG_0979.JPG

Sidebrænder:
Super - intet at udsætte ud over at det ikke skal blæse alt for meget. :lol:

IMG_0980.JPG

Bagbrænder og rotisseri:
Mangler stadig at afprøve dette mere, - har indtil videre lavet flere kyllinger på den, og syntes ikke umiddelbart at motoren virker svag eller har nogen problemer.

Overdækken:
God kvalitet (tyk stofovertræk) og med håndtag for nem betjening.

Betjening:
De 6 knapper virker lækre, og nemme at "styre". Så det er nemt at køre med forskellige varme i f.eks. hver sin side af grillen. Tænd knappen - ja den tænder fint og hver gang... :lol: [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]

Så alt i alt en lækker oplevelse som er blevet brugt flittigt ind over sommeren. Jeg har indtil videre ikke kunnet finde noget på nettet og you tube som ikke har passet med det som sælgeren i sin tid sagde om produktet...

IMG_0981.JPG

En lille ting.
Termometer i låget virkede ikke - kom kun op på 100 grader celcius. Skrev til Davidsen og vupti så kom der efter 14 dage et nyt uden beregning. Ok service. :-)

Alt i alt et super produkt som jeg ikke har kunnet sætte en finger på.... .1%¤ [smilie=pdt_aliboronz_37.gif] .1%¤

Hilsen Morten
Med venlig hilsen
Morten

Broil King Regal 490
Weber Kuglegrill Ø57
Camping Gasgrill

Brugeravatar

9900
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Re: Broil King 490 Regal

Indlæg#2 » 20. aug 2013, 21:50

Har selv haft kig på den model. Så tak for info
Weber 57cm 2000
Weber 57cm 2010
Weber 57cm <2000
Big grenn egg large
Weber spirit e-310
Primo xl oval
Primo oval JR
Auplex mini

vigge
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: Sv: Broil King 490 Regal

Indlæg#3 » 20. aug 2013, 22:20

Super anmeldelse god info

Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk2

Brugeravatar

arlar
Snart Superbruger
Snart Superbruger
Kontakt:

Indlæg#4 » 20. aug 2013, 22:35

Gratulerer med en fantastisk grill. Jeg har ikke en slik selv, men fikk annledning til å grille på en slik i et selskap jeg lagde mat i. Jeg likte grillen veldig godt og kunne tenkt meg en slik selv.
MVH fra Arve, Namsos, Norge.
gasgrill: GrandHall Premium 323 , Bluegaz Tiger blac, beefeater 900
Kullgrill Primo oval! xl, Monolith grill,Weber Char Q 260
: http://www.grillisten.com

Emneforfatter
Trelle
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#5 » 21. aug 2013, 12:44

Ja, håber at det kan inpirere nogen. [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]

En typisk forbruger adfærd for mig er at google produktet inden og efter køb for at se hvad div. test og lign. siger. (opbygge ekspertviden). - Men kunne ikke finde ret meget om Broil King, skrevet på dansk.

Jeg glemte lige at nævne gasforbrug:
Købte en 10 kg. flaske og den er der stadig en 1/4 del tilbage i. (Dette er ved blandet brug.)
Vil estimere at vi har grillet 30-40 gange henover sommeren, - så det er vel rimeligt. :-D

Rengøring:
Jeg har tit ladet den brænde igennem med alle 5 brændere, for at fjerne evt. madrester. Sælgeren forslog at man kunne bruge en blød børste til at fjerne sod og madrester så risten holder længere. Det har fungeret fint. 5-7 minutter med alle brændere tændt, - så har den nået 350 grader.
Har tømt fedtopsamler på den to gange. Nemt at komme til, og hele understykket/midterpladen hvor opsamleren sidder kan tages ud gennem højre side for rengøring.

Syntes at der er tænkt over designet, og ikke mindst godstykkelsen på de forskellige dele. Så håber at der er grill i den i mange år fremover. Men lad os se efter et par danske vintre... :-D ;-)

Held og lykke i jagten på den perfekte gasgrill. .1%¤

Jeg har fundet min til vores behov... [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]
Med venlig hilsen
Morten

Broil King Regal 490
Weber Kuglegrill Ø57
Camping Gasgrill

hniel
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#6 » 11. sep 2013, 19:09

Hejsa

Er der ikke rotisseri på den model?
Kan se 590 har det.

Mvh
Henrik

hniel
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#7 » 12. sep 2013, 08:31

Trelle skrev:Ja, håber at det kan inpirere nogen. [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]

En typisk forbruger adfærd for mig er at google produktet inden og efter køb for at se hvad div. test og lign. siger. (opbygge ekspertviden). - Men kunne ikke finde ret meget om Broil King, skrevet på dansk.

Jeg glemte lige at nævne gasforbrug:
Købte en 10 kg. flaske og den er der stadig en 1/4 del tilbage i. (Dette er ved blandet brug.)
Vil estimere at vi har grillet 30-40 gange henover sommeren, - så det er vel rimeligt. :-D

Rengøring:

Jeg har tit ladet den brænde igennem med alle 5 brændere, for at fjerne evt. madrester. Sælgeren forslog at man kunne bruge en blød børste til at fjerne sod og madrester så risten holder længere. Det har fungeret fint. 5-7 minutter med alle brændere tændt, - så har den nået 350 grader.
Har tømt fedtopsamler på den to gange. Nemt at komme til, og hele understykket/midterpladen hvor opsamleren sidder kan tages ud gennem højre side for rengøring.

Syntes at der er tænkt over designet, og ikke mindst godstykkelsen på de forskellige dele. Så håber at der er grill i den i mange år fremover. Men lad os se efter et par danske vintre... :-D ;-)

Held og lykke i jagten på den perfekte gasgrill. .1%¤

Jeg har fundet min til vores behov... [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]

Hejsa

Er der ikke rotisseri med til den model?

Mvh
Henrik

Emneforfatter
Trelle
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#8 » 12. sep 2013, 08:34

Jo, det er der.

Og syntes at det fungere fint. .1%¤

Hilsen Morten :-D
Med venlig hilsen
Morten

Broil King Regal 490
Weber Kuglegrill Ø57
Camping Gasgrill

hniel
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#9 » 16. sep 2013, 17:39

Trelle skrev:Jo, det er der.

Jeg overvejer 490 eller 590.
Men tænkte lidt på om der kan sidde 2 store kyllinger på rotisseri en i 490 ?

Kan se dit låg er i sort, er der pris forskel på den i sort og rustfri?

Mvh
Henrik

Karsten Knudsen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#10 » 16. sep 2013, 22:49

hniel skrev:

Mvh
Henrik

Det kan sagtens side 2 kyllinger på regal 490 spidset

Jeg havde en regal 490 i 3 måneder den havde desværre lidt problemer med at blive ordenlig varm
Den blev ombyttet af Broil King (fritz schur) til en regal 590
Og det er uden tvivl den bedste gasgrill jeg har haft både kvalitet og service fra importør
Da jeg mailed importørn ed mit varme problemet, blev jeg ringet op samme dag, og dagen efter kom deres sælger ud og kiggede på grillen og konstateret at den var defekt, 2 dage efter kom han tilbage med en regal 590 u/b
Og efterfølgende har jeg fra broil king fået en forklaring på problemet med den defekte grill
Det var noget med et defekt tværrør til dysserne
-/Karsten
-----------------------
Broil King Regal 590
Weber 57
Cadac Safari Chef

Emneforfatter
Trelle
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#11 » 18. sep 2013, 16:34

hniel skrev:

Mvh
Henrik

Hej Henrik

Jeg vil også mene at det kan lade sig gøre alt efter hvor fanatisk man er med mellemrum i mellem kyllingerne.

Se billede hvor jeg griller en meget stor hane. Har også prøvet med to alm. Kyllinger og det var der fint plads til.

Hilsen Morten
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg
Med venlig hilsen
Morten

Broil King Regal 490
Weber Kuglegrill Ø57
Camping Gasgrill

hniel
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#12 » 19. sep 2013, 15:57

Har lige været ved Davidsen i Fredericia, de havde både 490 & 590 i udstillingen.
490 koster 7000 og 590 koster 8000.
Man må jo aldrig gå ned på udstyr :-D
Så det må blive 590 ;-)

Efter og have mærket kvaliteten er jeg slet ikke i tvivl mere.
Broil king er kræs :-)

Emneforfatter
Trelle
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#13 » 20. sep 2013, 07:41

hniel skrev:Har lige været ved Davidsen i Fredericia, de havde både 490 & 590 i udstillingen.
490 koster 7000 og 590 koster 8000.
Man må jo aldrig gå ned på udstyr :-D
Så det må blive 590 ;-)

Efter og have mærket kvaliteten er jeg slet ikke i tvivl mere.
Broil king er kræs :-)

Stort tillykke.... [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]

Håber at du bliver glad for den, og lad os se nogle billeder af den "In Action".... [smilie=pdt_aliboronz_37.gif] .1%¤

Med venlig hilsen
Morten

Broil King Regal 490
Weber Kuglegrill Ø57
Camping Gasgrill

Brugeravatar

techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#14 » 20. sep 2013, 09:25

Virkeligt flotte grillstriber på de bøffer. Tillykke med den. Den ser dejlig ud.
Med venlig hilsen,
Thomas

bphhm
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#15 » 28. dec 2013, 07:32

Rigtig god test der inspirerede mig til at købe min nye Regal XL.

Kan se du skriver du bruger en 10 kg. gasflaske. Har du gassen placeret inde i skabet, og har du ikke problemer med at gasregulatoren+gasflasken er for høj til at det kan være der for drypbakken?

På min Regal XL kan jeg ikke have en 11 kg. gasflaske stående inde i skabet fordi flaske+regulator bliver så højt at det spærrer for drypbakken

Brugeravatar

TrylleGut
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#16 » 28. dec 2013, 09:53

Broil King laver nogle lækre grills.
Jeg grillede 4 stk. ænder på 2400 g. på min fars, Broil King Baron 590 juleaften.
Det var virkelig en fornøjelse ;-)
Mvh. Glenn

Koontz
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#17 » 28. dec 2013, 11:00

bphhm skrev:Rigtig god test der inspirerede mig til at købe min nye Regal XL.

Kan se du skriver du bruger en 10 kg. gasflaske. Har du gassen placeret inde i skabet, og har du ikke problemer med at gasregulatoren+gasflasken er for høj til at det kan være der for drypbakken?

På min Regal XL kan jeg ikke have en 11 kg. gasflaske stående inde i skabet fordi flaske+regulator bliver så højt at det spærrer for drypbakken

Man må ikke have gassen stående i skabet, mener også det skal stå i brugsforvirringen.

Sørg for at du følger brugsanvisningen, før du installerer og begynder at bruge propanudstyret. Hvis du er usikker på noget, så kontakt din leverandør. Forsøg ikke at reparere fejl på udstyret, regulatoren eller selve flasken.

2. Opbevaring af propanflasker.
Det er tilladt at opbevare max. 25 kg propan, f.eks. to 11 kg flasker, i huset eller i en garage i jordhøjde. Den størst tilladte flaskestørrelse er 11 kg.
Gasflasker må ikke opbevares i loftrum, kældre eller på steder under jordhøjde, ej heller i campingvogne, både eller lignende opholdssteder.
Hold altid flasken i en opretstående position på et sted, hvor den ikke er udsat for varme eller mekanisk skade. Propanflasker skal altid opbevares i et aflåst område eller andet sted med begrænset adgang. Propanflaskernes lagerplads skal have passende ventilation.

Ingen gasflaske under grillen.

Gasflasker må ikke bruges eller opbevares under en varm gasgrill, da flaskens ydre temperatur ikke må overstige +40oC. Luk flaskens gasventil, når du ikke bruger den. Brug og opbevar altid gasflasken i en opretstående position.
/Koontz

Brugeravatar

Dark Horse
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#18 » 28. dec 2013, 11:04

Når jeg har været ude med mine Outdoorchef gas-kuglegriller har jeg ofte stået tæt på eller ved siden af Broiler King-standen. Hvis man er til den type grills er det helt klart et rigtigt fornuftigt bud. Den virker solid og kan det den type grills skal kunne.

Da hele filosofien er totalt forskellig fra gas-kuglegrills er demonstratøren og jeg enige om at vi ikke er egentlige konkurrenter. Snarere supplerer vi hinandens sortimenter. Vi plejer at hygge os gevaldigt og deler smagsprøver og erfaringer når der er for få kunder undervejs. På den måde får vi altid en god dag ud af det.

Så tillykke til jer der har anskaffet jer en grill I er glade for :)

MVH
Jan - der vist skal have fingeren ud og få lavet den rullepølse :D
Hellere en grille i mit hoved end mit hoved i grillen ;-)

broilkingXp
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#19 » 2. maj 2016, 08:50

Har ny købt en regal 590...... .1%¤ uden TVIVL det bedste jeg nogensinde har arbejdet med. har solgt grille ny i 15 år men intet som dette.

den nye 590 pro har så mange fede features, så det er helt fantastisk.

Hvis i er til broil king, så er SILVAN knivskarpe på dette marked, priser, modeller, hvis ikke de har det i mangler skaffer de det.

De har også broil kings tilbehør, SUBLM kvalitet. :-)

Gæst

Indlæg#20 » 2. maj 2016, 17:19

[quote="broilkingXp"]Har ny købt en regal 590...... .1%¤ uden TVIVL det bedste jeg nogensinde har arbejdet med. har solgt grille ny i 15 år men intet som dette.

Hvis i er til broil king, så er SILVAN knivskarpe på dette marked, priser, modeller, hvis ikke de har det i mangler skaffer de det.

De har også broil kings tilbehør, SUBLM kvalitet. :-)[/quote]

Du skulle vel ikke tilfældigvis arbejde med salg af broil king - f.eks i Silvan?

Brugeravatar

Orbita
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#21 » 2. maj 2016, 17:27

broilkingXp skrev:Har ny købt en regal 590...... .1%¤ uden TVIVL det bedste jeg nogensinde har arbejdet med. har solgt grille ny i 15 år men intet som dette.

Du skulle vel ikke tilfældigvis arbejde med salg af broil king?

Nexø
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#22 » 2. maj 2016, 18:42

Orbita skrev:
broilkingXp skrev:Har ny købt en regal 590...... .1%¤ uden TVIVL det bedste jeg nogensinde har arbejdet med. har solgt grille ny i 15 år men intet som dette.

Du skulle vel ikke tilfældigvis arbejde med salg af broil king?

Jo der står tilfældigvis at han er grill sælger i Silvan i profilen.... SURPRISE! Jeg er selv butikschef for en Harald Nyborg og jeg kommenterer jævnligt på de forskellige grill som jeg har en viden om, dog uden og henvise til mit erhverv og på en saglig og konstruktiv måde. Det mister broil King xp, har gang i er bare dårlig stil efter min mening...
Griller på følgende:

Big Green Egg Large
Weber Genesis E-330
Weber Smokey Joe
Weber Performer M/Gas
Weber Q 1000

Charbroil Big Easy

broilkingXp
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#23 » 2. maj 2016, 19:21

Jeg ligger da ikke skjul på jeg sælger grills! jeg sælger cobb, outdoorchef, weber, broilking og bonfire, og mener selv jeg er konstruktiv, så forstår ikke det er dårlig stil at henvise mine grill kolleger til gode vare.

Brugeravatar

prause
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#24 » 2. maj 2016, 19:30

Det er jeg ikke enig i.
I min optik begår du 2 fejl.
1) Du gør ikke klart opmærksom på i denne indlæg, at du er sælger og dermed har både en interesse og også nødvendigvis vil være farvet i din fremstilling.
2) Du er ikke særlig nuanceret i din fremstilling af BKs fortræffeligheder og du pusher produkterne så massivt at vi er mange, der har lagt mærke til din lidt påfaldende adfærd.

Bemærk venligst, at det ikke er en kritik af de grills du sælger, de er sikkert rigtig gode. Det er alene en kritik af din sælgeradfærd på et site hvor sælgere dels skal have en aftale med guruen, dels skal skilte klart og utvetydigt med at de sælger.
Where there's smoke... There's laughter.
http://bbqvikings.dk

broilkingXp
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#25 » 2. maj 2016, 19:39

Sorry... alt er gjort i god mening. jeg er ny i dette forum og er meget entusiastisk i alt hvad jeg fortager, så forstår opfattelsen.

jeg er ikke ude på at pushe noget overhovedet, jeg har ingen aktier i hverken det ene eller det andet, kun en masse grill erfaring jeg gerne vil dele.

Når det er sagt har jeg netop skilt mig af med en weber genesis ep-320 som har været en fantastisk grill.

jeg skal gøre mig umag for ikke at have farvede briller.......Sorry.

Nexø
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#26 » 2. maj 2016, 19:44

I dette indlæg skamroser du broil King og Silvan, uden på nogen måde at gøre opmærksomt på at du arbejder i Silvan og sælger broil King. Efter min mening har læserne af et offentligt grill forum krav på at vide at du tager dit parti på baggrund af din profession, og at du har økonomiske interesser i at sælge Broil King.
Griller på følgende:

Big Green Egg Large
Weber Genesis E-330
Weber Smokey Joe
Weber Performer M/Gas
Weber Q 1000

Charbroil Big Easy

Gauze
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#27 » 2. maj 2016, 20:16

Jeg er rigtig tilfreds med min Broil King. Jeg har dog en reklamation og har stort set intet hørt fra Silvan, så hvis i gerne vil sælge Broil King og gøre kunder glade, så bør i eddersparkeme tage jer sammen og yde den gode service!!!
Det er nok ikke sidste gang jeg køber en grill, men ikke umiddelbart hos Silvan næste gang.

broilkingXp
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#28 » 2. maj 2016, 20:25

igen kan jeg kun beklage. jeg vil som overfor mine kunder bare yde det bedste jeg kan, hvilket ikke ændre på min tidligere udtale om REGAL 590 er det bedste jeg har arbejdet med. ud fra dette synspunkt er kan man jo selv vælge hvor man vil erhverve sig sin nye grill.

broilkingXp
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#29 » 2. maj 2016, 20:29

jeg vil meget gerne være behjælpelig. Hvad er der galt med den? og hvordan kan jeg kontakte dig?

Gauze
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#30 » 2. maj 2016, 21:25

Seng mig lige en PM, så tager vi den der istedet

Svendso
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#31 » 22. maj 2016, 10:56

Hej,

Er der nogle som kan hjælpe - gør jeg noget forkert?

Har lige købt en Regal 490, som havde debut i går. Jeg blev skuffet, da den ikkke kan blive særlig varm. Jeg havde den tændt i 25 min med alle fire brændere (uden kød) - den kunne lige blive 275 grader. I brochuren står der 350-400 på 10 min.
Jeg grillede derefter et stykke kød på 2kg på indirekte varme, dvs jeg havde de to yderste brændere tændt (på fuld drøn). Grillen kunne lige holde 175 grader.

Er der et heller andet jeg gør forkert, siden den ikke kan blive varmere

Brugeravatar

El Cerveza
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#32 » 23. maj 2016, 19:04

Det kan være din regulator der er defekt, har du en anden gasgrill du kan låne Regulatoren fra?

Svendso
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#33 » 24. maj 2016, 13:31

Var ude i Silvan og fik at vide, at det enten kunne være ventilen i gasflasken eller regulatoren.
Jeg fik derfor en ny flaske med hjem - samme problem. Så må afsted igen for at få penge retur for min gasflaske, samt bestilt ny regulator. Fanmer irreterende med alt det besvær med en HELT ny grill

Brugeravatar

El Cerveza
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#34 » 24. maj 2016, 19:00

Ja det er noget møg. Håber det hjælper på problemet

Kosmic
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#35 » 27. maj 2016, 17:35

Har samme problem, hvordan kommer man i kontakt med importøren ?

Brugeravatar

El Cerveza
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#36 » 28. maj 2016, 10:48

Du bør tage reklamation igennem det sted du har købt.

Gauze
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#37 » 28. maj 2016, 12:20

Når man endelig kommer igennem med en Reklamation, så tør jeg da også lige love for, at de går all in. Jeg skulle gerne modtage en ny grill box, da min har nogle afskallinger og det dækker garantien.

Tilbage til "Gasgrill"