Kender nogen Q-140???

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
missmus
Grillguru mester
Grillguru mester

Kender nogen Q-140???

Indlæg#1 » 24. maj 2007, 11:52

Kender nogen den elektriske Q-140??? Jeg spørger på vegne af min moster og onkel, som har inde i deres overvejelser at købe en til campingbrug.

Er den et sædvanligt godt Weberprodukt?
Giver den også den lækre grill smag?

De er ikke mere fastliggere, så derfor tænker de i "elektriske" baner, så de slipper for at huske kul etc. De er vant til at bruge en platinum, og vil jo helst ikke gå på kompromis med smagen.
De har set den til 1499,- i Bilka. Er det prisen, eller findes den andre steder billigere?????
Håber på hurtig hjælp. [smilie=bluecolorz5_pdt_08.gif]

missmus
missmus (metchen)

errare humanum est

Billede

Bent Erik
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#2 » 24. maj 2007, 13:48

De skulle da købe en Q100 den er perfekt til camping og vi har jo gas med alligevel har selv en og det du´r bare

Bent Erik
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#3 » 24. maj 2007, 13:51

Ups. ser lige at de bor på fyn kan lige nævne at kvicly i Otterup har den på tilbud til 1095,- kr i denne uge

HHansen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#4 » 24. maj 2007, 13:54

Bent Erik skrev:Ups. ser lige at de bor på fyn kan lige nævne at kvicly i Otterup har den på tilbud til 1095,- kr i denne uge

Er det kun i Otterup? Jeg er ved at være klar til at skulle have sådan én :wink:
Mvh

-Helle

HHansen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#5 » 24. maj 2007, 14:00

Har lige set i I Kvicklys katalog at det er et generelt Kvickly tilbud i denne uge :!: :D
Mvh

-Helle

Bent Erik
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#6 » 24. maj 2007, 14:01

Hej helle hvis du går ind på kvickly´s hjemmeside ser det ud til at det er alle butikker men det må du selv lige prøve at tjække op på god jagt

Emneforfatter
missmus
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#7 » 24. maj 2007, 17:53

Tusind tak....
Mon ikke vi nu havde endnu et argument, Helle, for at fare på en gasgrill????

Men det er rigtigt I har gassen med alligevel.... Og der er noget med, at de på deres nye vogn har et gasudtag i siden...Men mener du at det er et bedre køb, istedet for en elgrill, hvis brug jo er lidt begrænset... man tager den jo ikke lige med på stranden....
Skal de have en speciel tilførsel til gassen?? Når det er de store gasflasker???
missmus (metchen)

errare humanum est

Billede

Bent Erik
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#8 » 24. maj 2007, 18:43

Hej missmus der skal ikke nogen specielt fra store flasker du skal selvfølgelig have en eksta regulator og så et stykke gasslange i den længde der er nødvendig. Men man kan også bruge de små engangsdåser de vare ca 3,5-4 timer alt afhæng af hvor megte varme man bruger og så kan den jo tages med til stranden

sonnym
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#9 » 24. maj 2007, 20:52

Lige en anden overvejelse man bør gøre sig.... den bruger meget strøm, og det kan knibe med nok ampere i stikket på nogle campingpladser, og tit er der ikke fuld spænding, og når man trækker max strøm ud af stikket kan man heller ikke bruge andet mens man griller... vælg derfor gas.... de virker hver gang, og hurtigere....
/Sonny
Nylig tilbagevendt Weberfreak...

Rigtige Weberfreaks har brændsår, og elsker det :-)

STYKERDK
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#10 » 24. maj 2007, 21:58

Hvis de har gasudtag på vognen skal de da afgjort have en gasgrill, da de så enten får campingforhandleren eller BP gascenter til at lave en tilslutningsslange til gasgrillen.
Trykket er det samme i campingvognen, så der er der ikke noget problem.
Også slipper de jo også for at slæbe flasker.
Mvh
Jens

Emneforfatter
missmus
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#11 » 30. maj 2007, 23:37

Hej Alle.
Jeg takker for jeres svar. Jeg har lidt en fornemmelse af at det bliver en gasgrill istedet. Det tror jeg også de vil blive mest glade for.

Mon ikke også jeg skulle have en [smilie=bluecolorz5_pdt_05.gif]
missmus (metchen)

errare humanum est

Billede

Tilbage til "Gasgrill"