Snøft, min Weber svigter mig....

Stil spørgsmål relateret til din kul-/briketgrill

Emneforfatter
Madsandrup
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Snøft, min Weber svigter mig....

Indlæg#1 » 17. apr 2007, 20:28

Hej.

I går skete der en sørgelig udvikling i forholdet til min 1 årige elskede Weber OTP. :(
Halvvejs på de 20 m. fra nattens hvile (garagen) og til terassen skete der det som ses på billederne.... :cry:
Det skal lige tilføjes at der aldrig er andet end grillstarteren under grillen når den bliver flyttet.

Er der andre som har oplevet det samme??

Med venlig hilsen
Mads

Billede
Billede
Mads

JBI
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#2 » 17. apr 2007, 20:51

Uha da-- hvor et sørgeligt syn... :cry:
Medmindre du stadig har kvitering, og vil bruge garantien kan du gøre følgende:
Slib revnen i en V fuge lidt længere ind, end den er revnet til.

Rens fugen med sprit.

Lim med en 2-komponent epoxy lim (kan købes i silvan tror jeg) slib det først med en fin sandpapir, og derefter vanndslibepapir korn 500-1000.

Skal det være ekstra godt, sliber du bagsiden og ligger lidt polyester med fibermåtte over.
Billede Billede
JBI smokere er på lager til omgående levering.... nu også med vakuumpakkere og andre sjove ting. kig glad forbi

sonnym
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#3 » 17. apr 2007, 21:39

GIIIIIISSSSSPPP, det var dog horibelt.... :shock:
Det må da være en fejl i materialet.... straks henvendelse til Weber...

Jeg flytter da jævnligt med min Performer... nu er det jo lige før man ikke tør :( .

Min dybeste medfølelse.... :cry:
/Sonny
Nylig tilbagevendt Weberfreak...

Rigtige Weberfreaks har brændsår, og elsker det :-)

bsn
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#4 » 17. apr 2007, 21:45

Da vi købte vores plantinium (snart 3 år siden), fik vi at vide at man aldrig måtte flytte grillen ved at løfte i bordpladen - man skal have fat i stålrammen.
Men han sagde også at weber "plejede" at dække det under garantien - jeg ved ikke om det er sådan stadig, men problemet er kendt.

mvh
Brian

Brugeravatar

kamado
Redaktør
Redaktør

Indlæg#5 » 17. apr 2007, 22:18

henvend dig i butikken hvor den er købt.
og skriv her på forummet hvad der så sker.
vi kan hjælpe dig her 100% sikkert! :-)

missmus
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#6 » 24. apr 2007, 22:52

Giiiisp.Hvordan kan det ske???? Jeg er da glad for at min ikke skal flyttes, den står i udendørskøkkenet....

[smilie=bluecolorz5_pdt_14.gif]
missmus (metchen)

errare humanum est

Billede

Emneforfatter
Madsandrup
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#7 » 5. jul 2007, 20:42

Hej folkens.

Mange tak for støtten. Jeg skylder vist lige at komme med en afslutning på historien om den knækkede bordplade.

16. april: udfyldte jeg kontakt formen på Weber's hjemmeside, og klagede min nød over den knækkede bordplade.
18. april: Jeg var blevet utålmodig og ringede til Weber. Her sagde de at jeg skulle henvende mig i butikken hvor grillen er købt. Fair nok, da det er butikken som bærer garantien. Men 2 timer efter samtalen med Weber kom der så svar på kontakt formen, da de manglede en adresse at sende en ny bordplade til, hvis jeg så lovede ALDRIG at flytte grillen i bordet.
14. maj: Jeg har endnu ikke modtaget en bordplade, og henvender mig til Weber igen. Det viser sig at de desværre er kommet i restordre, men de lover at sende en så snart de får dem på lager igen.
6. juni: Jubiiii :D - da jeg kommer hjem fra arbejde står der en pakke fra Weber med en ny bordplade. Lykken varer dog kort, for da jeg får den pakket ud viser det sig at den også er knækket, dog kun i den ene side. :cry:
Jeg sender en mail med et billede af den knækkede bordplade til Weber, og spørger pænt om hvordan jeg skal forholde mig. Det skal lige indskydes at papkassen så aldeles nydelig ud og lignede ikke noget der havde lidt overlast under transporten.
13. juni: Jeg henvender mig igen angående den knækkede bordplade, da jeg endnu ikke har hørt fra Weber.
5. juli: :D Juuuuubbiiiiiiiiii :D - i dag har jeg så fået en ny bordplade igen igen, og denne gang var jeg mere heldig for den er hverken knækket eller ødelagt på anden vis...

Jeg er yderst tilfreds med Weber's behandling, og har da også kun rosende ord til dem. Men een ting har jeg nu lært:
FLYT ALDRIG DIN WEBER VED AT LØFTE I BORDET!!

Go' sommer.
Mads

Inamus
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#8 » 5. jul 2007, 21:38

Tillykke med din nye bordplade. Flot service fra Weber.

/ Karina

hansen
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#9 » 6. jul 2007, 08:21

Ja det må man kalde flot service, når det nu rent faktisk til dels var din egen skyld.

Men det er jo ikke første gang vi hører om super-service fra Weber her på siden. :D
Med venlig hilsen

hansen

Koontz
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#10 » 7. jul 2007, 13:38

Madsandrup skrev:Hej folkens.

Mange tak for støtten. Jeg skylder vist lige at komme med en afslutning på historien om den knækkede bordplade.

16. april: udfyldte jeg kontakt formen på Weber's hjemmeside, og klagede min nød over den knækkede bordplade.
18. april: Jeg var blevet utålmodig og ringede til Weber. Her sagde de at jeg skulle henvende mig i butikken hvor grillen er købt. Fair nok, da det er butikken som bærer garantien. Men 2 timer efter samtalen med Weber kom der så svar på kontakt formen, da de manglede en adresse at sende en ny bordplade til, hvis jeg så lovede ALDRIG at flytte grillen i bordet.
14. maj: Jeg har endnu ikke modtaget en bordplade, og henvender mig til Weber igen. Det viser sig at de desværre er kommet i restordre, men de lover at sende en så snart de får dem på lager igen.
6. juni: Jubiiii :D - da jeg kommer hjem fra arbejde står der en pakke fra Weber med en ny bordplade. Lykken varer dog kort, for da jeg får den pakket ud viser det sig at den også er knækket, dog kun i den ene side. :cry:
Jeg sender en mail med et billede af den knækkede bordplade til Weber, og spørger pænt om hvordan jeg skal forholde mig. Det skal lige indskydes at papkassen så aldeles nydelig ud og lignede ikke noget der havde lidt overlast under transporten.
13. juni: Jeg henvender mig igen angående den knækkede bordplade, da jeg endnu ikke har hørt fra Weber.
5. juli: :D Juuuuubbiiiiiiiiii :D - i dag har jeg så fået en ny bordplade igen igen, og denne gang var jeg mere heldig for den er hverken knækket eller ødelagt på anden vis...

Jeg er yderst tilfreds med Weber's behandling, og har da også kun rosende ord til dem. Men een ting har jeg nu lært:
FLYT ALDRIG DIN WEBER VED AT LØFTE I BORDET!!

Go' sommer.

Det samme er sket for mig, hvor henvendte du dig henne?

Emneforfatter
Madsandrup
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#11 » 8. jul 2007, 09:09

Hej.

Jeg henvendte mig på Webers hjemmeside.

Held og lykke :-)
Mads

Tilbage til "Kul-/briketgrills"