Spareribs. Penslet med dijonsennep oprørt i olie. Krydret og trukket 45 min før grill.
Fik 115 grader 5 timer så hævet temp til 150 i en lille time, mens de fik bbq sauce.
steenj skrev:De kaldes jo sådan i Danmark, men jeg tænkte på om det ikke er dem der kaldes Lusianna spareribs?
michael1980 skrev:Tja. Hvordan fåes de min bedst så de møre og med lækker røgring. Mine var rigtig gode men ikk perfekte
Ib M skrev:steenj skrev:De kaldes jo sådan i Danmark, men jeg tænkte på om det ikke er dem der kaldes Lusianna spareribs?
Jeg tænkte mere på hvilken udskæring de kom fra. De her er skåret ud og bliver lavet enkeltvis, derfor jeg tænkte at det ikke var de ben jeg plejer at bruge, men “gammeldags” revelsben der er skåret af en ribbensteg uden svær, som vist også for år tilbage blev kalde spareribs.
Så enig i at det er noget forvirrende omkring hvad der er hvad.
Men godt det smager de fleste af dem
Ja - og ike kun det. igennem tiden har vi taget nye udskæringer til os, som vi i min unge tid som slagter hverken anede navne på eller tilberedning af.KennC skrev:Kært barn har mange navne og der hersker ofte en del begrebsforvirring også fordi vi i forskelllige lande har forskellige udskæringer og kalder tingene noget forskelligt.
Tænk SousVide. Det er en helt indlysende mulighed.michael1980 skrev: Skal arbejde lidt på mørheden
Nogen gode ideer
Tilbage til "Brugeropskrifter & fotos"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 93 gæster