På trods af vejret var messens sidste dag vældig godt besøgt. Stor interesse fra de fleste og en god stemning mellem alle os på standen. Personligt vil jeg gerne takke GuruJohnny for, at jeg fik mulighed for at komme i kontakt med så mange mennesker med den samme interesse, både som gæster, men i særdeleshed folkene på standen. Det endte jo, (som forventet), med at tegnebogen blev fladere, men glæden ved at lave mad i det fri og inspirationen ved at tale med andre og se, hvad forhandlerne skaffer hjem til os for at højne vores livskvalitet er jo ubetalelig...
Nå, her er lige et par billeder af dagens indkøb... Her bagagerummet udfor Bella
Her er så et stort velkommen til den lille ny...
og så flere rubs fra Steven Raichlin og flere kul, marinedesprøjte, grilldække, chilisauce, bonusting fra Barbecue-master, vareprøver fra Burner, det var helt fantastisk...
Henrik fra Cadac var også i det gavmilde hjørne og forærede mig en sæk Cadac-briketter, så jeg kan prøve dem. Jeg vender snarest tilbage med min mening om dem...
Og det er jo perfekt, at jeg kan skrive her istedet for at snakke. Stemmen er jo blevet lidt slidt...

FINN
KEB-ON, OTG 57rotisserie, Go anywhere, Primo Kamado XL, Borniak 150 røgovn, bålgrill, BGE small, PKgrill, Iron Cast Lodge Grill, SAfire Cooker, SousVideMaster
http://www.skaal-um.dk