Takker for en dejlig dag

Se eller gense fotos fra de mange Grillguru arrangementer

Emneforfatter
betonjens1
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Takker for en dejlig dag

Indlæg#1 » 28. jun 2009, 15:41

Det var med stor spænding at vi satte kursen mod Helsinge og duften af grillemad.Vi ankom lidt forsent efter lige at have studeret omegnens landskab fordi vi kørte forkert det var stelfølgelig Krak skyld, man skal aldrig tro på dem.En stor forsamling mødte os og vi sneg os ind og fik hilst på Guruen og hans kone,jeg gendente et par stykker af vores medlemmer fra vores Forum og hilste på,straks fra starten var Guruen der med sit store smil og opfordrede til at forsyne sig med alverdens drikkevare til fri afbenyttelse.
Efter at der var sagt velkommen bygente bygerne at falde ikke dem fra oven (det var pragtfulgt vejr) men dem fra Guruens nye flotte udekøkken der kom bøffer der, kom kalkuner,der kom pølser,så da mister kamado løftede låget på sin grill og afslørede den sødeste lille pattegris måtte man lige rejse sig og ryste vommen så der var plads til næste servering,der også bød på en overdådig salat bar og flødekartofler.
Knap var vi færdige med at fortære grisebassen før der blev båret kransekage rundt den smagte som når englene tisser en ned af ryggen,fantastik.
Under al denne spisning rendte der en masse unger (23) rundt og legede og man hørte dem ikke så meget som et hyl eller gråd,selv naboerne hunde var stille med fare for at blive smidt ud.
Så var det flødebollekastemaskinens tur til at komme i sving og mange fædre hjalp deres poder i håb om at rede sig en flødebolle men børnene kunde selv.
Pludselig kom der gang i guruen og der blev lanseret pandekager i flere forskellige udgaver en flamberet med konjak og en med is,ved afhentningen ved grillen blev man lige presentret for en dessert lavet af vindruer og meget andet,nu var bunden lagt og vi fik lov til at slå mave i et kvarters tid så meddelte Guruen at der lige var fire lagkager der skulle rydes af vejen inden de smeltede.Under hele denne sommerfest var mange fra Grillguru i sving med at få det hele til at køre og gjorde det med stor entusiasme, så vi nyankomne fik set hvordan vi skal agere i fremtiden,også en dame i sort forklæde var alle vegne og sørgede for at alt var rent og rydeligt
senere, hørte jeg at det var Guruens mor stor respekt herfra.
Vi valgte at køre hjem før guruen lanserede aftensmaden,så han ikke troede at vi var fornærmede fordi der manglede røbeder
Men her fra Falster skal lyde en stor tak for en dejlig og hyggelig dag hos Guruen og du må gerne skrive os på til næste år da jeg tror der bliver rift om pladserne.
tak fra Elsebeth og Betonjens
"Hvis det ikke lykkes første gang, så prøv igen, og så igen. Og hold så inde. Der er jo ingen grund til at optræde som en komplet idiot." - W.C.Fields

Brugeravatar

Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Re: Takker for en dejlig dag

Indlæg#2 » 28. jun 2009, 16:51

1000 tak for jeres flotte hilsen...

Håber i følge jer hjemme i Grillguru-familien :-)

Og sikke der blev hygget og festet - det hjalp efter mange liter af Roberts Psykopat-øl på 11,3%....

"Damen i sort" er ganske rigtigt min mor:

mor.gif
mor.gif (93.3 KiB) Vist 2149 gange

Hun fortjener en ganske særlig hilsen, da hun ganske enkelt var limen der holdte korthuset sammen...!

road-runner.jpg
road-runner.jpg (31.4 KiB) Vist 2149 gange

Sådan her husker jeg hende fra igår... Fuld fart på...

Alt blev tørret af, vasket, anrettet, pyntet, planlagt m.v.

1000 tak til min mor!
KCBS certified BBQ judge
Stifter af Grillguru.dk, Dansk BBQ Rådgivning & Oplev Forskellen

Tilbage til "Fotos fra Grillguru arrangementer"